Klachtenregeling HealthCheckCenters

SUGGESTIES

HealthCheckCenter staat altijd open voor suggesties om haar dienstverlening aan cliënten te verbeteren. Stuur uw suggesties per e-mail naar suggesties@healthcheckcenter.nl.

KLACHTENREGELING

Alle collega’s werkzaam bij HealthCheckCenter zetten zich naar beste kunnen in. Aan de basis van alle werkzaamheden liggen uitgebreide protocollen, zoals u dit van een professionele laboratorium organisatie mag verwachten. Vergissingen en fouten kunnen echter wel eens voorkomen. Indien u een klacht heeft, kunt u deze per e-mail sturen naar klachten@healthcheckcenter.nl.

Elke binnenkomende klacht wordt behandeld volgens de HealthCheckCenter klachtenregeling:

Doelstellingen van de klachtenregeling

  • De opvang en afhandeling van klachten is effectief en laagdrempelig;

  • Mobiele telefoonnummer

  • De afhandeling van klachten is gericht op het zo mogelijk bevorderen van herstel van de vertrouwensrelatie tussen cliënt en HealthCheckCenter; en

  • Klachten worden geanalyseerd om mogelijke verbeteringen in processen te identificeren en de kwaliteit te verbeteren.

Dit beleid is voor het laatst bijgewerkt op 24 augustus 2021.
Cliënt
Klacht
Klachten functionaris
Geschillencommissie